Regulamin "Pralnia dywanów MK":

1. Pralnia dywanów MK pierze dywany „na wskroś” w kąpieli wodnej specjalistycznymi urządzeniami i maszynami Protima. Dywany, które zgodnie z zaleceniami producenta nie mogą być prane, przyjmowane są wyłącznie na ryzyko i odpowiedzialność Klienta.

2. Zakres prania dywanów, wykładzin, chodników, oraz mat wejściowych obejmuje: – trzepanie wibracyjne runa i osnowy, – pranie w kąpieli wodnej, – pranie zasadnicze i płukanie, – wirowanie w wirówce, – suszenie,

3. Pralnia dywanów MK nie gwarantuje całkowitego i skutecznego usunięcia plam. Skuteczność procesu odplamiania zależy od rodzaju dywanu, pochodzenia plam, ewentualnych prób wcześniejszego odplamiania i gatunku materiałów, oraz czasu, w którym dywan był narażony na zanieczyszczenia.

4. Pralnia dywanów MK oświadcza, iż nie jest w stanie całkowicie usunąć plam z: kawy, herbaty, barszczu, coca-coli, tuszu, plam z klejów, farb, przebarwień od naturalnego drewna i bejc, z moczu ani jego zapachu z niektórych dywanów

5. W miejscach intensywnie użytkowanych takich jak obszycie brzegów dywanu lub frędzle proces prania może spowodować uszkodzenia.

6. Dywany i chodniki po praniu mogą nieznacznie stracić sztywność, dywany wełniane prane po raz pierwszy mogą ulec niewielkiemu skurczeniu, w przypadku dywanów klejonych do których użyto słabej jakości klej proces prania może przyczynić się do kruszenia się kleju, rozwarstwienia lub deformacji dywanu.

7. Na dywanach i chodnikach wykonanych z włókna polipropylenowego oraz dywanach typu shaggy w miejscach intensywnie użytkowanych mogą pozostać obszary o ciemniejszych odcieniach, będące wynikiem uszkodzenia runa w trakcie użytkowania.

8. Dywany z przyklejoną osnową, wiskozowe oraz skórzane przyjmowane są warunkowo i wyłącznie na odpowiedzialność Klienta, który wyraża zgodę na ich trwałe uszkodzenie.

9. W przypadku dywanów strzyżonych naturalną cechą nie podlegającą reklamacji jest wychodzenie włosków oraz powstanie różnic w odcieniach wynikających z różnic w odbijaniu się światła padającego na runo w zależności od kierunku ułożenia włosa

10. Opłata za usługę pobierana jest w całości przy odbiorze przedmiotu zlecenia. Wysokość opłaty określa cennik pralni.

11. Zastrzegamy sobie prawo odmowy wykonania usługi, lub odstąpienia od umowy, gdy mimo wcześniejszych oględzin stwierdzimy, iż dany dywan nie nadaje się do prania lub istnieje ryzyko uszkodzenia.

12. Pralnia dywanów MK nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe z powodu ukrytych wad dostarczonych przedmiotów usługi, oraz szkód powstałych w wyniku błędnego oznaczenia dywanów przez producenta.

13. Reklamacje przyjmowane są wyłącznie w formie pisemnej i rozpatrywane w ciągu 14 dni.

14. W przypadku powstania sporu między Zleceniodawcą a Pralnia dywanów MK na skutek uszkodzenia lub zaginięcia przedmiotu zlecenia podstawą do wypłacenia odszkodowania jest paragon zakupu dywanu, itp. lub wycena oraz mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.

15.Jeśli dywan ,krzesło lub inny przedmiot oddany do naszej pralni nie zostanie odebrany przez klienta w ciągu trzech tygodniu od chwili przyjęcia bedziemy zmuszeni do naliczania opłat za przechowywanie tego przedmiotu . Oplata ta wynosi 7 zł za tydzień przechowywania. Jeśli przedmiot nie zostanie odebrany w ciagu sześciu miesięcy od chwili przyjęcia do naszej pralni to zastrzegamy sobie prawo do przekazania takiego przedmiotu na cel charytatywny lub do poddaniu go utylizacji.